Powered by Blogger.
RSS

Bila Cinta Tak Kesampaian..

Bismillah Alhamdulillah
Assalamualaikum..

Bila cinta tak kesampaian...Huh..Pedih,perit,sakit!
Bila kawan tak dapat terima hubungan yg lebih dari seorang kawan.. Sedangkan aku menjadikan "persahabatan" supaya dia selesa dan kenal aku..

Mengapa kau pergi
Mengapa kau pergi
Di saat aku mulai mencintaimu
Berharap engkau jadi kekasih hatiku
Malah kau pergi jauh dari hidupku
Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku

Kenapa kau buat aku macam tu?Kau tak sedar ke kau dah hiris dan pijak hati aku sampai hancur?
Kau...kejam..

Ummi..nak makaroni bakar...Lapar ney~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

Syazana Ismail said...

weH!...sape tuh!!!cecite ckit.....hehe~~~

Chibby Chubby said...

mode?emo kah?

Hero Ummi said...

zaza : ko la! haha gurau je

CC : biasa la smbil sakit perut kan